Internet Explorer
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

                            


Internet Explorer
پر طرفدارترین نرم افزار مرورگر اینترنت بوده و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد بازار مرورگرها را در اختیار خود دارد . نسخه ۸ این نرم افزار به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارد و این نسخه به منظور نصب و استفاده در سایر سیستم عامل های ویندوز مانند اکس پی و ویستا ارایه شده است .
در این نسخه علاوه بر آنکه محیط کاربری آن بسیار زیبا تر از ورژن های قبلی طراحی شده  ، نکات امنیتی ، امکان مشاهده فیدهای RSS و همچنین سرعت آن نیز بهبود یافته است .




 ادامه مطلب...


شاید بسیاری از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشید. Maxthon نام جدید و تغییر یافته MYIE2  میباشد در واقع Maxthon نسل جدیدی از مرورگرهای MyIe بوده که پس از گذشت یک سال از فعالیتش با نام دیگری ارائه شده است.ماکستون مرورگر قدرتمند و و انعطاف پذیری است که از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ویندوز)استفاده کرده و بر خلاف آن دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی میباشد. نکته قابل توجه این است که این مرورگر تقریبا ۶۵% از رم شما را کمتر از کاوشگر ویندوز اشغال میکند از این رو مانع کاهش سرعت در سیستم میشود.

Maxthon 3.0.0.112 Alpha 3

- Tabbed Browsing Interface مرور همزمان چند صفحه وب در یک پنجره:
ماکستون از یک رابط جدولی قوی برای مرور اینترنت استفاده می کند توسط این رابط شما می توانید بدون شلوغ کردن نوار وظیفهَ ویندوز چند سایت را با هم ودر یک پنجره باز کنید .دراین حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سایت در بالای جدول دیده میشود.
-Mouse Gestures حرکات بیانگرموس:
به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهید! با فعال کردن ویژگی حرکات بیانگر موس می توانید توسط گرفتن یک کلید موس و حرکت دادن آن به یک سو به مرورگر دستور بدهید.حرکات بیانگر موس انقلابی دیگر در صنعت مرور اینترنت است.بعضی از مردم می گویند که این کار شبیه به انجام کونگ فو با موس است.
- Super Drag&Drop گرفتن وانداختن ویژه:
ماکستون انقلابی جدید در افزایش سرعت مرور صفحات وب به وجود آورده,به این ترتیب که شما کافی است یک پیوند را بکشید وبیندازید تا در جدولی جدید باز شود, شما می توانید پیوند را به هر جای صفحه که بخواهید بیندازِید همین طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بیندازید توسط موتور جستجو گر پیش فرض شما در اینترنت به دنبال آن می گردد.
- Privacy Protection- محافظت ازاطلاعات شخصی شما.
شما می توانید با چند کلیک گذشته ها؛کوکیها وصفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند ؛رمزها و.. را پاک کنید همین طور می توانید اینهارا به گونه ای تنظیم کنید که با آغاز شدن یا بسته شدن ماکستون پاک شده تا اثری از اعمال شما بجای نماند.
- نوار علاقه مندی ها:
ماکستون یک نوار علاقه مندیها را به محیط برنامهَ شمااضافه می کند که توسط آن می توانید به پوشه پیوندها که در پوشه علاقه مندیهای شما قراردارد یا هر پوشه ای که بخواهید دسترسی داشته باشید.
- AD Hunter – شکارچی تبلیغات آزار دهنده اینترنتی.
صفحات ناگهانی صفحات شناور تصاویر تبلیغاتی فلاشهای تبلیغاتی….همه وهمه چیزهای آزاردهنده ای هستند اما با شکارچی تبلیغات از همهَ آنها راحت شوید.این برنامه تمامی تبلیغات (حتی درون سایت)رامی تواند مسدود کند وشما را از شرشان راحت کند.
- Support Google Bar  پشتیبانی کامل از نوار ابزار گوگل :
آیا نوار ابزار گوگل را می توانید بروی مرورگر دیگری جز کاوشگر اینترنت اکسپلور نصب کنید؟ جواب خیر است, اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل پشتیبانی می کند. نوار برنامه های خارجی با ماکستون شما می توانید با چند کلیک ساده برنامه ای از سیستم خودتان را اجرا کنید وحتی می توانید آنها را طوری تنظیم کنید که با ماکستون شروع و اجرا شده و همچنین با ماکستون بسته شوند.
- Skins- تعویض پوسته های مروگر.
ماکستون از پوسته های انعطاف پذیری استفاده می کند تا زیباتر به نظر برسد همراه با پوسته ها آیکونها نیز عوض می شود طراحان این مرورگر بیش از ۳۰۰پوسته در این وب سایت قرار داده اند و به کاربران امکان انتخاب و تغییر پوسته مورد نظرشان را به سلیقه خود میدهد.
- پررنگ کننده کلید واژه های پیدا شده توسط نوار جستجوگر:
با استفاده از این قابلیت پس از اتمام عملیات جستجو کلیه واژه های مربوط به واژه جستجو شده در وب سایت ها بصورت رنگی در آمده و به کاربر در رسیدن به جواب خود کمک بسیاری میکند.



 ادامه مطلب...


فایرفاکس نام مرورگری است که پس از گذراندن نسخه های متفاوت خود و رسیدن به ورژن ۳٫۵ به انتخابی حرفه ای و انتخاب حرفه ای ها تبدیل شده است و تقریبا نیازی به توضیح در رابطه با قابلیت های اساسی که در تمامی نسخه های آن موجود است ندارد و تنها به مواردی که در این نسخه افزوده شده است اشاره می کنیم .

Firefox 3.5 final سریع ترین مرورگر جهان + نسخه قابل حمل

قابلیت های کلیدی Firefox 3.5 Final  :
- در دسترسی بودن در ۵۴ زبان زنده دنیا
- افزودن یک روش جدید امنیتی در مرور سایت ها
- افزودن تابعی به منظور حذف آسان و سریع تاریخچه سایت های مشاهده شده اخیر
- افزایش سرعت بارگذاری نرم افزار و همچنین سایت ها
- امکان استفاده بهتر از قسمت آفلاین
- زوم کامل ( متن + تصویر )
- و …




 ادامه مطلب...


تصویر

اگر شما هم از طرفداران Firefox این مرورگر سریع و محبوب هستید حتماً متوجه شده اید که مصرف RAM در این مرورگر بسیار زیاد است و برای رایانه های قدیمی و ضعیف یک مشکل به حساب می آید اما با تمامی این تفاسیر کاربرانی که با این نرم افزار مدتی کار کرده باشند ، دیگر به هیچ وجه به سوی برنامه ی اینترنت اکسپلورر باز نخواهند گشت . اما چگونه می توان کاری کرد تا این مشکل نیز برطرف شود ؟

راه چاره در دستان قدرتمند Firefox Ultimate Optimizer است. با اجرای این نرم افزار آیکون آن در System Tray ظاهر شده و به صورت معجزه آسایی میزان مصرف RAM را پایین می آورد. پس اگر از کاربران روباه آتشین شرکت Mozilla هستید این برنامه را از دست ندهید . با توجه به حجم بسیار پایینی که این نرم افزار دارد ،‌ پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده ، آن را امتحان نمایید .

 

 



 ادامه مطلب...


opera-11

یکی از بزرگترین جنگ هایی که در دنیای اینترنت چند سالی است آغاز شده و نیز پایانی بر آن دیده نمی شود ، جنگ مرورگر هاست . شرکت های قدرتمند نرم افزاری سعی می کنند با ارایه مرورگرهایی قدرتمند تر از گذشته ، به وضعیت نمودار خود در بین سایرین بهبود ببخشند . در این میان که بیش از دو سوم کاربران از فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند مرورگرهایی نیز وجود دارند که با انداختن نگاهی کارشناسانه به آنها متوجه برتری هایی می شویم که در غول های این رشته نیز وجود ندارد اما به دلیل یاری نکردن بخت در جایگاه های پایین تری قرار دارند .

یکی از این مرورگر های وب Opera نام دارد . اپرا نامی است که بیشتر کاربران حرفه ای آن را قرین سرعت می دانند . این نرم افزار با بهره گیری از شیوه ی خاص خود در بارگذاری صفحات وب که همانا باز کردن متون در ابتدا و عکس ها و سایر فایلهای مولتی مدیا در پس آن است می تواند دسترسی کاربر را به اطلاعات هر صفحه سریع تر سازد . این ویژگی برای کاربرانی که از سرعت چندان بالایی بهره نمی برند می توان یک قابلیت مهم و کلیدی تلقی شود . ورژن ۱۱ اپرا که به تازگی منشتر شده است با ظاهری دلنشین می تواند فضای بیشتری از وب سایت ها را در قالبی زیباتر برای شما به نمایش در آورد . حذف بخش های کلیشه ای و اضافه ی همیشگی که هر کاربری را از خود می رنجاند به هیچ وجه در این نرم افزار دیده نمی شوند و در استفاده از آن ، شما هستید و آدرس های وب و دیگر هیچ .

 

تمامی امکانات و ویژگی های Opera 11 به اینجا ختم نمی شود . در بر داشتن بلاک کننده ی حرفه ای پنجره های خود باز شو ( pop-up ) ، باز کردن چندین صفحه در یک پنجره ( Tab ) ، جست و جوی پیشرفته و بسیاری دیگر نظیر مدیریت کننده ایمیل ، خبرخوان RSS و پیغام رسان IRC که همگی در یک برنامه ی نسبتا کم حجم گنجانده شده اند .

 

برخی از قابلیت های کلیدی Opera 11.01.1179 :
– دسترسی سریع تر به سایت هایی که بیشتر به آنها علاقه مندید .
– میانبرهای جست و جو که به شما این امکان را می دهد تا تنها با وارد کردن کلمه های کلیدی در نوار آدرس به آنها دستیابی پیدا کنید .
– قابلیت نمایش پنجره هایی که هنگام بسته شدن ناگهانی نرم افزار از بین رفته اند پس از اولین اجرا
– ساخت الگو برای ماوس به منظور دسترسی سریع تر به وب سایت ها از این راه
– قابلیت تبادل اطلاعات سایر مرورگر های اپرا که در کامپیوتر هایی در مکان های دیگر نصب شده اند .
– اپرا نه تنها آدرس هایی را که شما بازدید کرده اید به خاطر می سپارد بلکه محتوای صفحات نیز امکان ذخیره شدن را خواهد داشت و با جست و جوی سریع می توانید به آنها دسترسی پیدا نمایید .
– و …

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


                         

کروم نامی است که می توان در میان بازار داغ رقابت مرورگر های وب آن را با بیشترین درصد رشد دانست . با وجود اینکه هنوز فاصله ی نسبتا زیادی تا اینترنت اکسپلورر و نیز فایرفاکس وجود دارد اما قابلیت ها و قدرت Chrome که باعث رسیدن به چنین درصد رشدی شده است لرزه را بر اندام دو رغیب نامی خود انداخته است . این محصول گوگل به دلیل سادگی ظاهری دلنشینش و همچنین بارگذاری بسیار سریع صفحات وب کاربران زیادی را از رقبا دزدیده که البته روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود . کروم به دلیل متن باز بودنش زمینه را برای توسعه دهندگان باز گذاشته و دلیلی شده است بر ساخت یک نسخه نوین توسط شرکت Maple Studio با نام ChromePlus که تمامی توابع موجود در ویرایش اصلی را بر خود می بیند . اما از قابلیت هایی که در این ورژن افزوده شده است می توان به امکانات هیجان انگیزی نظیر ژست ماوس ، Drag & Drop حرفه ای و تب اینترنت اکسپلورر اشاره نمود . اگر از طرفداران پروپا قرص کروم هستید ، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده این ویرایش را تجربه کنید .

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : برچسب:مروگر قدرتمند ,مروگر قدرتمند ChromePlus 1,5,0,0,ChromePlus 1,5,0,0, :: 8:43 :: توسط : ماهان

                          mozilla-firefox

Firefox نرم افزار نام آشنای مرورگر وبی می باشد که با ورود خود بر سلطه ی تمام و کمال اینترنت اکسپلورر پایان داده است . تمامی کاربران حرفه ای ، از این مرورگر برای بازکردن سایتهای مختلف استفاده می کنند و هر یک دلایل مربوط به خود را دارند . سرعت بسیار بالا ، امنیت کامل ، طراحی ساده و دلنشین ، افزونه های بسیار ، کاربری ساده ، استفاده کم از مموری از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد که باعث ایجاد تمایز میان او و سایر رقیبانش گردیده است .

سابقه کاربری : فایرفاکس از زمان ورودش نام بهترین مرورگر وب را همواره به همراه خود یدک می کشیده است . location bar هوشمند این نرم افزار که به تازگی افزوده شده است به شما کمک می کند تا ساده تر و البته با سرعت بیشتر به نتیجه دلخواه خود که همان دسترسی به سایت مورد نظر می باشد ، دست پیدا کنید .عملکرد : فایرفاکس تحت پلتفرم جدید و قدرتمند Gecko طراحی شده است که نتیجه آن امنیت بیشتر و استفاده کاربری آسان تر می باشد .

 

 

امنیت : ابزار امنیتی جدیدی که در فایرفاکس آماده شده است به شما کمک می کند تا از شر بدافزار ها و دزدی های اینترنتی در امان بمانید و از ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و ابزارهای جاسوسی که به وفور در اینترنت یافت می شوند گزندی به شما نرسد .

سفارشی سازی : هرکسی بنا به نحوه کاربری خود از اینترنت استفاده می کند و فایرفاکس به کاربرانش این امکان را می دهد تا با استفاده بیش از ۵۰۰۰ افزونه مختلف رایگان ، مرورگر خود را آنگونه که می خواهند ، سفارشی کنند .



 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 2046
بازدید کل : 342162
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1